  • Data: 2003-04-09 18:15:38
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "Logiker" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71n2o$jlk$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:b71mjb$hp7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > JaKi a wokol nerwowi ludzie :)

    A jednak przytocze rozmowe z panienka z euronetu, ktora mialem zaraz po
    fakcie

    -Dzien dobry , dzwonie w sprawie ...
    -Nie to absulutnie niemozliwe, pieniadze nie mogly zniknac
    -To prosze sprawdzic
    - Hmmm. faktycznie nie ma , chyba nie bylo ich w bankomacie
    - To dlaczego zostaly sciagniete z mojego konta
    - Pewnie te srodki byly zablokowane na pana koncie i to jest tym powodem
    - ?????? prosze , niech sie pani przez chwile zastanowi , co pani teraz
    powiedziala
    - napewno pan tych pieniedzi nie dostal , bo bank je zablokowal

    Przyznam ze w tym momencie mnie zatkalo...