  • Data: 2003-04-09 18:41:18
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71p6p$s8l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zablokowane na moim koncie z powodu bladu podajnika ??
    > Dla pana to wystarczajacy powod ??

    Zablokowane -> skladasz reklamacje -> po przeliczeniu pieniedzy w kasecie
    bankomatu pieniadze winny wrocic na konto

    Powod blokady normalny - problemy techniczne bankomatu. Wszyscy by chcieli
    aby nie bylo awarii...

    > Z kim ja tu w ogole rozmawiam ??????????

    Fakt - nie odzywam sie skoro dla kolegi wyjasnienia nie trafiaja a zlosc
    przeslania wszytsko. Zycze udanych reklamacji.

    --
    JaKi