  • Data: 2011-11-16 18:39:08
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: pwz <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-16 11:06, Marcin pisze:

    > na podstawie:
    > http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,10651270,Nowy_
    bank_powalczy_o_nasze_oszczednosci__Rekordowe.html

    > " Dziś rusza internetowy bank w ramach BGŻ, w którym nie będzie można
    (...)

    Mnie jedynie jedno zastanawia (ponieważ wszystko poza tym jest dla mnie
    w miarę zrozumiałem). Jaki jest mechanizm NIEzawierania umowy w formie
    pisemnej z bankiem? Jak to działa w sensie prawnym? Załóżmy, że zakładam
    tam rachunek/lokatę i przelewam moje pieniądze. A następnego dnia te
    pieniądze znikają. I co? Umowy nie ma; nie mamy pańskiego płaszcza i co
    nam pan zrobi...?
    pwz