eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDeutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade › Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
  • Data: 2005-04-03 10:00:47
    Temat: Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <axel73@no_spam_vp.pl> wrote:
    > Czy moge prosic o jakies dokladniejsze informacje o prawie unijnym?
    > Wprawdzie co innego wycofanie z oferty takeij prowizji a co innego
    > zastosowanie tego wstecz, ale przy tak niejednoznacznym zapisie w
    > umowie kazdy argument przeciw banowi sie przyda...

    Dlaczego niejednoznaczny? Dla mnie jest bardzo jednoznaczny, tylko tobie
    nie jest na reke i szukasz rozwiazania (i slusznie).
    Bez pomocy prawnika tutaj jednak chyba nie dasz sobie sam rady, wiec
    musisz sie zastanowic, czy ewentualna zysk warty jest szarpaniny. Chyba,
    zeby do urzedu ich jakiegos podac ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!