eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDeutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade › Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
  • Data: 2005-04-03 09:25:12
    Temat: Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
    Od: "Marcin" <axel73@no_spam_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy moge prosic o jakies dokladniejsze informacje o prawie unijnym?
    Wprawdzie co innego wycofanie z oferty takeij prowizji a co innego
    zastosowanie tego wstecz, ale przy tak niejednoznacznym zapisie w umowie
    kazdy argument przeciw banowi sie przyda...
    U mnie minely juz ponad trzy lata tak wiec bym sie lapal pod zapis (jesli
    mowi ze po 3 roku nie bedzie prowizji).