eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDeutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade › Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
  • Data: 2005-04-03 13:49:16
    Temat: Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d2oeut$f82$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego niejednoznaczny? Dla mnie jest bardzo jednoznaczny, tylko tobie
    > nie jest na reke i szukasz rozwiazania (i slusznie).
    > Bez pomocy prawnika tutaj jednak chyba nie dasz sobie sam rady, wiec
    > musisz sie zastanowic, czy ewentualna zysk warty jest szarpaniny. Chyba,
    > zeby do urzedu ich jakiegos podac ;)

    Zalezy jak jest skonstruowana. Jak taka prowizje masz wpisana w umowe ktora
    podpisales przed wejsciem do unii to ciezko: zostaje sad/arbiter bankowy. W
    niektórych bankach (w mille np) w umowie masz wpisane, ze prowizje i opłaty
    zdefiniowane są w aktualnym cenniku kredytu millekredyt dom (no czywiscie
    oprocz prowizji liczonej do odsetek hehe). Co jest dla banku wygodne, gdyż
    jak zmienia się prawo to zmienia się cennik a nie aneksuje xxxx umów.