eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDeutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade › Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
  • Data: 2005-04-03 14:43:59
    Temat: Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> wrote:
    > Widzisz Amra, ja nie jestem prawnikiem ale pamiętam metnie a) z prasy
    > o konsumenckich kredytach hipotecnzych i b) mniej metnie: z rozmowy z
    > pracownikiem banku millennium podczas brania kredytu w sierpniu 2003.
    > Na moja uwage, ze prowizja za wczesniejsza splate jest mi nienareke,
    > pracownik powiedzial: niech pan sie nie martwi, prowizje regulowane
    > sa cennikiem a ten ulegnie zmianie po wejsciu do unii (mowa o
    > wczesniejszej calosciowej splacie konsumenckiego kredytu hipotecznego)

    Kredyt hipoteczny jest wylaczony z ustawy o kredycie konsumenckim.
    Zapisy o mozliwym pobraniu prowizji za wczesniejsza splate przed okresem
    np 5 letnim sa standardowym rozwiazaniem w Niemczech - dlatego mnie nie
    dziwia. Dziwi mnie, ze ocs sie ostatnio zmienilo - bo nie wiem, jak
    sobie teraz banki tam radza z wystawianiem listow zastawnych.

    Zadbaj o swoje pieniądze!