eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDeutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade › Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
  • Data: 2005-04-03 12:25:43
    Temat: Re: Deutsche Bank - bezprawna? prowizja przy wczesniejszej splacie kredytu - prosba o rade
    Od: "Marcin" <axel73@no_spam_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:424fda8b$1@news.vogel.pl...
    > a jaki masz kredyt? o stopie stalej czy zmiennej?

    > jesli zmiennej to ust. 2 - jesli stalej to 2 i 3

    No wiec wlasnie byla stala stopa (5-cio letnia, a minelo 3.5) , oczywiscie
    wiem ze oba pkt musza byc brane pod uwage.
    Pytanie tylko jak rozumiec ich polaczenie?

    Tzn zobacz: ust 3 mowi ze wysokosc prowizji o ktorej mowa w ust 2 itd. I
    wlasnie wg mnie to ich 'powiazanie' prowizji z ust 2 i 3 (czyli jest to
    jedna i ta sama prowizja) oznacza ze najistotniejszy jest zapis z ust 2 :
    nie bedzie pobierana jesli mina wiecej niz dwa lata.
    tzn moga sobie wyliczac dowolnej wysokosci ta prowizja po czym analizujac
    ust 2 nie powinni jej pobrac.

    Ich nieoficjalne tlumaczenie mowi o tym ze nie biora pod uwage ust 2 , a
    wylacznie 3.

    W ktoryms momencie powinien byc zapis w stylu 'ust 2 nie dotyczy, za
    wyjatkiem sytuacji kiedy kredyt itp.'
    Wtedy nie bylo by niejasnosci co w takiej sytuacji.

    P.S Kwota o ktora sie sprzeczam to kilka tysiecy: Dowcip tez na tym polega
    ,ze wysokosc ich straty o ktorej mowa w ust 3 policzyli sobie ca tak jak z
    ust 2, tzn 2% calego kredytu

    Najbardziej szlag mnie trafia ze mialem z nimi od samego poczatku problemy
    jakich malo (nawet sie tlumaczyli ze zwolnili czlowieka ktory byl pierwszym
    tzw 'doradca kredytowym'). A przy wychodzeniu sie nie zajakneli ze mnie tak
    obciaza, chociaz zaproponowali smieszna obnizke (ale jednak) oprocentowania.
    Przeciez to byloby w ich interesie - powinni pokazac wszystkie przeciw
    wychodzeniu z ich banku.