    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DG na ryczałcie a kredyt hipo
    Date: Fri, 18 Nov 2022 12:16:15 +0100

    Tzw. pogodówka powoduje włączanie się CO przy powiedzmy +9°C i wyłączanie przy +11°C
    (na zewnątrz, może 14°C/16°C, nie pamiętam),
    czyli co chwila włączasz i wyłączasz obieg czynnika w ładzie, co powoduje olbrzymie
    straty energii, szczególnie gdy duża część zładu
    jest poza ogrzewanymi lokalami, np. w piwnicach, garażach czy w pionach na
    nieogrzewanych klatkach schodowych)
    Postaw sobie czajnik na kuchence i trzymaj w nim 7/24 temperaturę 80°C "na wszelki
    wypadek".
    Czysty zysk, tyle że nie dla Ciebie.
    BTW deweloper w każdy grzejnik drabinkowy wsadził grzałkę, a w pobliźu każdego
    grzejnika drabinkowego zamontował gniazdka
    elektryczne.
    Przychodzi w środku wiosny lokator "Macie włączyć pogodówkę, bo u mnie pranie nie
    schnie w łazience".
    "To proszę włączyć grzałkę".
    "Ale ja wtedy zapłacę za prąd, dlaczego mam płacić".
    "Ale inaczej wszyscy czyli 150 lokali znacznie więcej zapłacimy za Pana suszenie"
    No i GUPI TEMPY zarząd do odwołania ;-)

    -----