eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Date: Fri, 2 Oct 2009 19:05:57 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 24
    Message-ID: <ha5blt$oa6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <c...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1254502909 24902 87.239.217.30 (2 Oct 2009 17:01:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Oct 2009 17:01:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c...@e...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetId: 1E38D426F5DF34374A7D
    X-EsetScannerBuild: 5760
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503967
    [ ukryj nagłówki ]

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:c565e868-805d-4f03-ae4c-5df911ff62d1@e12g2000yq
    i.googlegroups.com...

    > Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
    > tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    > Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

    A o co chodzi jeśli nie o kawę? O oferty "klubowe"? :DDD
    Tu nie ma jakiejś rzeczywistej wartości dodanej oprócz tego co jest wprost
    napisane (zalety karty debetowej i kredytowej). Jako klienta na lokaty 4%,
    fundusze albo struktury Cię raczej nie widzę. ;-)

    To wprawdzie raczej oczywiste, ale pamiętaj, że transfery on-line do/z DI
    BRE nie wliczają się do tego limitu 12k. Jeśli będziesz robił
    przekształcenie w drodze konwersji istniejącego rachunku z linią, nadmień
    subtelnie doradcy, że nie życzysz sobie jakichś problemów z opłatą za
    prowadzenie rachunku za jakieś 2 czy 3 dni, która czasami mimochodem się
    pobiera przy okazji konwersji.

    Z obsługą na pewno jest lepiej niż w mBanku, ale w zasadzie do czego Ci ta
    obsługa? Co będziesz głównie robił na tym rachunku. To jest rachunek z
    wysokim stopniem onlajnowości i tyle. Pamiętam jednak, że chyba Mithos nie
    był zadowolony, tylko nie pamiętam dlaczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1