  • Data: 2021-03-16 14:43:02
    Temat: Re: [Citibank] wypowiadają karty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości grup
    Mac Ka <m...@i...pl> writes:
    [...]
    >Argument z procentmi jest o tyle słaby, że zawsze spłacała w GP.

    Jak zobaczy jakie ma procenty ... moze przestac :-)
    A bank bedzie "stratny" :-)

    Zobaczymy jak to bedzie ... na razie to i w Citi i w Mbanku mam
    problem - nie wiem, jak oprocentowana jest moja karta :-)

    Pisalem dawno temu - ten punkt ograniczajacy lichwiarskie odsetki jest
    potrzebny ... ale w nieco innej postaci, za malo elastycznie bylo :-)

    No i ciekawe, czy nam kraj "znormalnieje" i odsetki na dlugo beda ...
    niskie.

    J.
    \