  • Data: 2021-03-17 10:51:53
    Temat: Re: [Citibank] wypowiadają karty?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 marca 2021 o 20:36:28 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):
    > Trzeba by się wczytać pod kątem, czy na zawsze nie oznacza tylko dopóki
    > karta jest w ofercie Banku.

    Wczytywać się nie trzeba, bo to i tak nie ma znaczenia - przykryte i tak byłoby tym,
    że bank może wypowiedzieć umowę bez podania przyczyny.

    Z drugiej strony dziwne jest też to, że klienci, które mieli wydane simplicity w
    czasie, gdy była wg TOiP bezpłatna, nadal mają ją wg TOiP bezpłatną - opłaty są
    podzielone wg okresów zawarcia umowy.
    Oczywiście nie jest to sprzeczne z tym, że w umowie był zapis o "wiecznej"
    bezpłaności - jest to tylko zastanawiająca redundancja.
    I pytanie, czy citek się pomylił w zapisie w umowie czy też ktoś, kto układa TOiP,
    nie zna treści tych umów?
    Ciekawy byłby eksperyment zrobiony przez kogoś, kto ma simplicity wydane w okresie
    bezpłatności i z zapisem o bezpłatności w umowie - wystarczyłoby, gdyby zapytał, czy
    zamienią mu np. na platynę i bezpłatność pozostanie (wg TOiP zmiana typu karty na
    wniosek klienta 30zł - ale wymieniać nie trzeba, jedynie zapytać o możliwość, a
    zresztą mi i tak dwa razy wymieniali na moją prośbę bez pobrania opłaty za wymianę).
    Hmmm, simplicity żony dawno ubita, ale mama nadal ma swoją (też założoną dla
    telefonu), jak będzie okazja to przejrzę jej umowę i jak będzie miałą zapis, to
    napiszę wiadomość w ST.