  • Data: 2021-03-16 15:12:16
    Temat: Re: [Citibank] wypowiadają karty?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 marca 2021 o 14:49:24 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    > Hehe... wypowiedzenie jest jednostronnym oswiadczeniem woli, wiec zgoda nie jest
    wymagana. Oczywiscie bank powinien wypowiedziec umowe tylko z waznej przyczyny.

    W mojej umowie z citkiem jest ładny zapis, że karta jest bezpłatna "na wieki" - ale
    też drugi, nieco brzydszy, że bank może w każdej chwili wypowiedzieć umowę BEZ
    PODANIA POWODU, jedynie z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
    A może to jest jest klauzula niedozwolona?

    W ogóle umowy citka są śmieszne. Swego czasu żona miała simplicity - żeby dostać
    telefon - wtedy ta KK była całkowicie bezpłatna wg TOiP - ale "mimo" zapisów w TOiP
    ni stąd ni zowąd w umowie też był zapis o tym, że ta KK jest bezpłatna na zawsze.
    Ciekawe, co by się stało po zmianie TOiP?
    Albo przy zmianie typu karty - mi citek zamienił bezpłatnego golda na równie
    bezpłatną platynę.