  • Data: 2018-02-09 11:50:00
    Temat: Re: Citi - lawina kodów
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaś co do wymagania, to - z dokładnością do zawodnej już nieco pamięci:

    W grudniu zadzwonili do mnie z oddziału BZWBK w którym nigdy w życiu nie
    byłem i nawet nie wiem dokładnie gdzie się mieści, ale w tym oddziale
    mamy wzięty kredyt hipoteczny. Chcieli abym przyszedł uzupełnić dane bo
    czegoś brakuje. Ale czego to pani nie potrafiła powiedzieć, a ja dopiero
    po rozmowie skojarzyłem, że mogą dzwonić do mnie bo kilka dni temu
    skończył się dowód żony. Powiedziałem, że nigdy u nich nie byłem i nie
    mam zamiaru się fatygować 20km po to tylko aby się dowiedzieć czego im
    brakuje.
    Z dowodami podeszliśmy do jednego z bliższych oddziałów - niech sobie
    zeskanują. Zrobiliśmy to na wszelki wypadek. Nie chciało mi się
    wczytywać w umowę kredytu hipotecznego - mam promocyjną marżę 0,99%,
    zagrożoną wzrostem o 1%, gdy nie spełnię warunków, a nie pamiętam, czy
    nie ma tam gdzieś zobowiązania do niezwłocznego uaktualniania wszystkich
    danych.
    P.G.
    P.S.
    A kredyt w tym oddziale tylko dlatego, że była promocja - prowizja
    zamiast chyba 2.5% była 0%.