  • Data: 2018-02-09 18:24:46
    Temat: Re: Citi - lawina kodów
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wow, ale historia - napisz, w jaki sposób wziąłeś KH "w oddziale", w którym nie
    byłeś?

    To była promocja na targach mieszkaniowych.
    Z tą samą panią, która była na stoisku BZWBK na targach w Gdyni pół roku
    wcześniej już o mało nie podpisałem też umowy o KH z jakimś oddziałem w
    Gdańsku (po targach w Gdańsku - promocja taka sama).
    Mówiła, że wtedy reprezentowała jakiś oddział z Gdańska, a teraz z Gdyni
    i aby skorzystać z promocji to papiery muszą być z tego oddziału który
    się wystawiał. Ona do mnie do pracy ze wszystkim przyjeżdżała.
    P.G.