eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback - jaki termin? › Re: Chargeback - jaki termin?
  • Data: 2021-12-16 23:19:32
    Temat: Re: Chargeback - jaki termin?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 15 Dec 2021 14:43:10 -0800 (PST), Mac Ka <m...@i...pl>
    wrote:

    >konsultant Millennium przekonywał mnie, że nie może przyjąć zgłoszenia, bo linie
    lotnicze otrzymały prawo do zwrotów środków w ciągu 180 dni od daty zgłoszenia
    żądania przez klienta.

    Tak też miałem w Citi na chargeback za odwołany lot LOT-u. Też
    napisali o 180 dniach ale im odpisałem że termin 180 dni dot. usług
    turystycznych a ja nie kupiłem usługi turystycznej tylko usługę
    przewozu. I już nic nie oponowali i "za chwilę" (chyba 2 dni?) LOT
    oddał kasę. Dokładny opis gdzieś w archiwum grupy.

    Szybciej zadziałał w n26 chargeback na lot Ryanair-a. Jak już się
    zmobilizowałem i zapytałem w n26 co zrobić by złożyć reklamację, to po
    uzyskaniu odpowiedzi gdzie jest formularz już chyba następnego dnia
    był zwrot z Ryanair-a. I to bez składania formularza do n26 bo nie
    zdążyłem tego zrobić :D :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1