eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczneRe: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
    Date: Mon, 28 Nov 2005 19:31:04 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <dmfid6$cau$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    <438ae9eb$0$1493$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.17.174.230
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1133202662 12638 213.17.174.230 (28 Nov 2005 18:31:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Nov 2005 18:31:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: bbastek13
    X-Antivirus: avast! (VPS 0547-5, 2005-11-26), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370398
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:438ae9eb$0$1493$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > DAD napisał(a):
    >
    >> Dowiedzialem sie ze zadnej umowy z bankiem o karte nie rozwiazywalem i
    >> oplata jest sluszna.
    >> Nie pamietam juz po tylu latach czy jakas umowe podpisywalem na
    >> oplacanie karty z ktorej nie korzystam. Dodam tylko ze przez ostatnie 5
    >> lat nie musialem nic oplacac.
    >
    >
    > na infolinii zawsze dowiesz się, że wszystko zostało wykonane zgodnie z
    > prawem, umową i procedurami. tam pracują studenci, którzy tylko
    > wprowadzają sprawy do systemu, mają być grzeczni, ale żadnej decyzji
    > podjąć nie mogą.
    > należy złożyć oficjalnie (faksem lub w placówce) list z reklamacją, w
    > której opiszesz całe zdarzenie i albo zostanie to uznane i dostaniesz
    > zwrot kasy, albo dostaniesz uzasadnienie dlaczego uważają, że twoja
    > reklamacja jest bezzasadna, wtedy jeszcze raz pomyślisz co robić dalej -
    > odwołać się czy pogodzić z losem (napisz potem na grupie jakie było ew.
    > uzasadnienie, to może ktoś coś doradzi konkretniejszego).
    >
    >
    > trainer

    taką samą reklamację składa się przez telefon, wszystkie rozmowy są
    nagrywane - szkoda czasu na łażenie po oddziałach


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1