    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Będą zmiany w podatku Belki!
    Date: Fri, 19 Aug 2022 00:16:35 +0200
    <wxrnde5nsuwz$.1v7lwur8re8z$.dlg@40tude.net> <td2v89$uj$1@gioia.aioe.org>
    <td496r$dv1$1@gioia.aioe.org>
    <1ueggsea5rak4$.klwupbtjhor1$.dlg@40tude.net>
    <td5d57$h5j$1@gioia.aioe.org>
    <1s5eb58atlr11.7xeiu106hczw$.dlg@40tude.net>
    <tddeqa$hq8$1@news.icm.edu.pl>
    <1ojyeacg44k1g.1qpd9wk02zr9e$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <1javejec91a7n.1h4i5mug2y9q8$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <1hfyosbv8wfxn$.zy9epa1crot8$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <4uw2mdl8e1xa$.1bjqvokcpckk0$.dlg@40tude.net>
    <tdji2q$s9u$1@gioia.aioe.org> <tdl9g2$1v1t$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 18 sie 2022 o 13:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wczoraj nie oglądałem złotówek -- celowo, by zwiększyć szanse na
    > uczciwe wyniki!! [po co mam im pisać, że zapomniałem?...]

    Nie mam złotówek? -- mogę oglądać półzłotówki?

    > Dziś niestety (około południa) nie znalazłem w Biedronce taniego mleka,
    > więc kupiłem dwie butelki kefiru -- matka lubi kefir. Ja (biedniejszy)
    > przerabiam [nielegalnie, ale co tam!] mleko na kefir od wielu miesięcy,
    > ale matka (bogata) nie chce pić takiego kefiru...

    Dziś i ja piłem kupny kefir. Wieczorem w Biedronce też nie było mleka
    po 2.79... Kupiłem w Lidlu -- po 2.89... Ale nie dlatego, że chciałem
    kupić coś na dychę przy okazji bezpłatnego mleka... (na dychę kupiłem
    coś innego)

    > -=-

    > Dziś odebrałem szczotki do pralki... Kupiłem wraz ze szczotkotrzymakami.
    > Myślałem, że kupuję prawe -- kupiłem lewe. Zamontowane mam lewe ale
    > chyba prawe też by pasowały...

    Zamontowałem bez trudu... Jednym pociągnięciem zdjąłem silnik i jednym
    ruchem wsunąłem gdzie trzeba... Od razu trafiłem... Jakby drzwi naraz
    na cztery :) zawiasy nasunąć, ale poziomo...

    Nawet wkrętarki nie użyłem.... Od dawna nie używam...
    Kiedyś miałem ich sporo, teraz mam jedną wkrętarkę
    ~niemal ;) sprawną...

    Podszedłem ,,profesjonalnie'' -- położyłem się na spienionej macie
    polietylenowej i włożyłem na ręce skórzane rękawiczki... Myk i ósz!!!

    Ale że późno było -- nie prałem. Jedynie spróbowałem wirowania, by
    sprawdzić, czy jest OK... Jutro pranie na nowych szczoteczkach...
    Komutator wyczyściłem zużytą szczoteczką do zębów... A co!

    > Jeden serwis w Białymstoku proponował za podróby 200 pln;

    To był autoryzowany serwis Candy.

    > inny też 200,
    > bez wnikania w oryginalność; jeszcze inny -- 150... W necie znalazłem
    > szczotki za 37 pln z groszami plus ~10 pln za przesyłkę z polskiego
    > sklepu, ale nie dogadałem się... Zaproponowano mi pstryknięcie (przeze
    > mnie) fotki znamionowej tabliczki silnika... Silnik nie nosił owego
    > znamienia, więc padła kolejna propozycja -- fotki całego silnika...
    > Zamiast tego w Chinach kupiłem szczotki wraz ze szczotkotrzymakami;
    > zapłaciłem mniej niż za samą przesyłkę w Polsce, tj. całość (szczotki,
    > szczotkotrzymaki i przesyłka) kosztowała mnie 9.81 pln...

    9.81 pln -- ale straciłem kupon za pierwsze zakupy warty 15 pln...

    Chlip, chlip...

    myszki po 6.50 pln -- ale na dwa paluszki AAA;
    (pracują z TV i ze smartfonem -- nie tylko z laptopami, pod Win)
    zasilacze 5V 2A z metrowymi przewodami USB_C po 3.90 pln;
    (bez przewodów -- po 3 pln... jestem rozrzutny!)
    fajne sitko do herbaty za 2 pln;
    teraz przeźro_czyste obudowy z USB_3 na 2.5" HDD po niespełna 15 pln...

    Gdzie ta inflacja?! ;)

    Czy ktoś widział magnetyczne końcówki miniUSB?
    MikroUSB i USB-C są, ale nie widzę miniUSB...

    USB_A też mogłaby być magnetyczna...

    -=-

    Z laptopa jestem bardzo zadowolony!

    --