  • Data: 2002-11-20 11:32:05
    Temat: Re: Bankomat PKO BP - max wypłata
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ile w takim bankomacie jest kasy (gdy jest full)?
    Odniosę się do możliwości technicznych bankomatu (niekoniecznie PKO BP).
    Z tego co pamiętam to:
    - bankomat ma przeciętnie 4 kasety w każdej można zmieścić około 3000
    banknotów ... resztę jesteś w stanie wyliczyć. (ale nigdy nie słyszałem aby
    ktokolwiek wypełniał bankomat na max-a o którego pytasz)

    > Jaką gotówkę można jednorazowo pobrać?
    Techniczne ograniczenie bankomatu to najczęściej 30 banknotów (jedna firma ma
    chyba 40). Nie znam polskiego bankomatu operującego banknotami 200 zł.

    > Z moich obserwacji - coś pomiędzy 2000 a 4000 PLN

    NAjczęściej 3000. Ale zależy to od wielu czynników:
    - limit karty, rachunku, saldo rachunku
    - ilość kaset , algorytm sortowania pieniędzy, nominały załadowanych banknotów
    - dodatkowe uwarunkowania systemu zarządzającego bankomatem

    itp. można jeszcze wymienić kilka powodów.

    Tomasz