  • Data: 2002-11-20 12:39:06
    Temat: Re: Bankomat PKO BP - max wypłata
    Od: "kj" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :)) Nie mam limitu
    > Żeby wybrać 10000 musiałem podchodzić 5 razy, stąd moje pytanie

    a nie wydał Ci przypadkiem 50-tkami ?

    miałem ostatnio podobną sytuację - potrzebowałem 3500 zł
    i musiałem zrobić 4 wypłaty , górna granica to było 1000 zł

    nie chodziło też bynajmniej o limit karty

    z drugiej strony - jeśli nie licza mi prowizji od transakcji to w sumie nie
    mam pretensji - może tylko o trochę niejasny komunikat - bankomat twierdził
    że wprowadzona kwota jest zbyt duża zamiast jasno powiedzieć że np. limit to
    1000 zł - wtedy by człowiek od razu wiedział o co chodzi