  • Data: 2004-07-24 22:58:12
    Temat: Re: Banknoty 200 zł. Problem...
    Od: "Najwert" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, ze szef na spolke z zona kombinuje Cie nie oburza, z ze sklepikarz sie
    boi - tak ?
    > Najprosciej swoje ciezko legalnie zarobione pieniadze wplacic na rachunek
    bankowy i wyciagac z bankomatu po 50 zl, zamiast sie awanturowac.

    Drogi "Wojtek"
    Dlaczego piszesz "szef na spolke z zona kombinuje"? Gdzie tu "kombinowanie"?
    I dlaczego ma to go "oburzac"? Co ma "oburzac"?
    Czego "sklepikarz sie boi"? Z postu wynika, że nie ma/nie chce wydac, i to nie
    pierwszy raz.
    Dlaczego "zamiast sie awanturowac"? Przeciez on nie pisze o "awanturowaniu
    sie".
    Napisales tylko dwa zdania... tylko o czym i po co?
    Najwert