  • Data: 2004-07-24 22:44:36
    Temat: Re: Banknoty 200 zł. Problem...
    Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to tylko dlatego ze jak sprzedawca mowi nie mam wydac
    > to klient leci rozmieniac. Jakby kazdy mowil "Co mnie to obchodzi" to
    moze
    > sprzedawcy nauczyliby sie pilnowac dostepnosc drobnych w kasie.

    To sobie wyobraź sytuację
    Jest święto kolejka w aptece
    1 mgr obsługuje ludzi
    i przychodzi " Pan " kupuje pastylki na ból gardła i kładzie 200 zł
    Owa Pani mówi, że nie wyda, że jest Pan 40 klientem który płaci grubym
    nominałem
    Pan stwierdził, że ma mu wydać bo to "jej psi obowiązek" więc Pani
    stwierdziła, że dobrze będzie szukać drobnych
    Poprosiła tłum pacjentów o opuszczenie apteki bo musi iść rozmienić
    pieniądze.
    Dopiero wtedy chyba do tego Pana dotarło, jak ludzie na niego "skoczyli".

    Dalej twierdzisz że każdy, który obraca pieniędzmi powinien mieć 10 tys.
    drobnych, bo do tego się sprowadza w święta i niedziele

    --
    Aga