  • Data: 2004-07-25 05:54:56
    Temat: Re: Banknoty 200 zl. Problem...
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jonca napisal:

    > Ale któ mówi o dokopywaniu ? Chcę wejść do sklepu i zapłacić za towar.
    > Za dużo wymagam?

    Kamil, przeczytaj w poprzednim poscie fragment, do ktorego sie odnosilem.
    Bylo tam cos o przygotowaniu wiazanki i sprzataniu ulic. Chyba mozemy
    podciagnac to pod dokopywanie ;)

    > Cała dyskusja wynikła z tego, że żona autora wątkku nie mogła zrobić
    > zakupów i, jeśli dobrze zrozumiałem, nie po raz pierwszy, więc cięzko
    > pracujący sklepikarze mieli czas na dostosowanie się. A nie z
    > "testowania" sklepikarzy i próby im dowalenia.

    Wiesz, sytuacje sa rozne. Byc moze tu akurat dany sklepikarz caly czas ma
    klientow z grubszymi banknotami w glebokim powazaniu. Ale wtedy zawsze
    mozna... (zejdzmy akapit nizej).

    > PS. To osobiście mnie słabo dotyczy bo ja rzadko kiedy mam przy sobie
    > więcj niż 50 PLN. I niestety mi też parokrotnie zdarzyło się, że
    > sprzedawca "nie miał drobnych" parę razy w ciągu paru lat, ale sie
    > zdarzyło. Zwykle rezygnowalm.

    O wlasnie. Po prostu zrezygnowac, bez robienia zadym. Reszte wycialem, bo
    generalnie sie zgadzamy.

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS: Jesli rozsypalem watki lub kodowanie w tym lub poprzednim poscie,
    przepraszam, ide wlasnie na pl.test. Lepiej pozno niz wcale :)