  • Data: 2003-05-12 20:05:07
    Temat: Re: BPHPBK i mozilla
    Od: sith <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol napisal(a):
    > Sadze ze to jest raczej kwestia dobrej praktyki i porzadku w
    > oprogramowaniu. Jak zacznie sie dobrze robic od poczatku, to
    > wprowadzanie drobnych zmian i modyfikacji (np. dodawanie szablonow dla
    > nowych przegladarek) jest szybkie i tanie.
    >
    > A jak sie na poczatku nasra byle co, byle jakos dzialalo, to potem
    > trzeba sprzatac. I to kosztuje. Duzo.

    to nie jest tak do konca prawda, akurat dodawnie szablonow do nowych
    przegladarek to jest pikus w porownaniu np. do synchronizacji twojego
    stanu rachunku przez net do okreslonych programow ksiegowych i baz
    danych, samo projektowanie takiego oprogramowania nie ogranicza sie
    tylko do jego napisania, a pozniej do jego drobnych zmian czy poprawek,
    czesto bywa tak ze wymagania funkcjonalne zmieniaja sie na tyle w
    czasie, ze zaczyna to stanwonic kosztowny problem, nie rozum mnie zle ja
    nie pisze takich programow i nie pracuje w bphpbk, ale znam troche ten
    problem od srodka, nie mowie ze nie jest denerwujacy :) no ale :) zawsze
    istnieje wybor, w koncu gama uslug jest szeroka ;)

    --
    pozdro
    Sith aka mich4k