  • Data: 2003-05-12 22:07:19
    Temat: Re: BPHPBK i mozilla
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moze to zbyt skomplikowane na moj humanistyczny doktorski leb, ale z tego co
    wiem Java z samej definicji moze byc tylko od Suna i z tego wlasnie powodu

    icrosoft nie umiescil jej w Win XP, bo Java "po microsoftowemu" nie trzymala

    standardow, co zostalo sadownie stwierdzone w procesie DoJ vs. Microsoft, a
    Bill Gates sie obrazil, wiec Jave z tego powodu trzeba sobie dociagnac recznie.
    Tak wiec to co napisano, w rozgalezieniach watkow zdecydowanie swiadczy na

    iekorzysc bankow i moge sie zgodzic z Bartolem partolem co do ducha wypowiedzi

    (bo co do litery nie jestem pewien).

    Poza tym uwaga moze od czapy, ale banki zyja m.in. z mojej kasy, wiec powinny
    robic wszystko, aby umozliwic dostep do nich. Tymczasem przypomina mi sie
    Bareja i "tych klientow nie obslugujemy":-)). Tak jakby ktos podjechal na
    stacje benzynowa i pompiarz mu powiedzial: "niestety nie obsluzymy pana, bo
    jedyne samochody jakie obslugujemy to Volkswageny i Renault, a reszta na
    drzewo". Kazdy w takiej sytuacji popukalby sie w glowe. Tymczasem banki
    dokladnie tak robia.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów