  • Data: 2003-05-13 07:51:34
    Temat: Re: BPHPBK i mozilla
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sith napisał:

    > to nie jest tak do konca prawda, akurat dodawnie szablonow do nowych
    > przegladarek to jest pikus w porownaniu np. do synchronizacji twojego

    Ale mowa jest o tym co ma u siebie na ekranie uzytkownik, a nie o tym co
    sie mieli na serwerach.

    > stanu rachunku przez net do okreslonych programow ksiegowych i baz
    > danych, samo projektowanie takiego oprogramowania nie ogranicza sie
    > tylko do jego napisania, a pozniej do jego drobnych zmian czy poprawek,
    > czesto bywa tak ze wymagania funkcjonalne zmieniaja sie na tyle w
    > czasie, ze zaczyna to stanwonic kosztowny problem, nie rozum mnie zle ja
    > nie pisze takich programow i nie pracuje w bphpbk, ale znam troche ten
    > problem od srodka, nie mowie ze nie jest denerwujacy :) no ale :) zawsze
    > istnieje wybor, w koncu gama uslug jest szeroka ;)

    I masz racje. Jestem w stanie usprawiedliwic bank, ktory ma marny system
    i ma w zwiazku z tym problemy z udostepnianiem okreslonych informacji.
    Ale nie jestem w stanie usprawiedliwic banku, ktory nie potrafi zrobic
    warstwy prezentacji dzialajacej na wszystkich popularnych
    przegladarkach. To akurat nie wymaga nieslychanych nakladow.

    Bartol