  • Data: 2003-05-13 07:46:10
    Temat: Re: BPHPBK i mozilla
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jurek Zielinski napisał:

    > A może u podstaw leży zupełnie inna zasada działania? A może nie
    > odróżnisza Javy od Javyscriptu? A może nie wiesz
    > jak działa Java Security? Jakie to dla ciebie proste.

    Wiesz, mnie to wali dlaczego nie dziala. Ma dzialac i koniec. Jesli
    jedni potrafia zrobic serwis webowy, ktory dziala pod roznymi
    przegladarkami, a drudzy nie potrafia, to znaczy ze ci drudzy nie
    przykladaja sie/maja za mala wiedze/maja w dupie to co robia. I tyle. W
    technologie w ogole sie nie mieszam.

    > prosze mnie źle nie zrozumieć - nie jestem pracownikiem, kożystam z BPH
    > i mnie niedziałanie pod mozillą też denerwuje - tylko że ja postarałem
    > się dowiedzić dlaczego i kto za to ponosi winę. Jeszcze trochę to po
    > prostu przeniose sie do innego banku. Nie ogłaszam natomista urbi et
    > orbi że to proste i wynika tylko z lenistwa informatyków.

    Nie napisalem, ze to jest proste, bo czesto nie jest. Napisalem ze to
    zalezy od jakosci pracy informatykow i od sensownosci ich szefow.

    Wspolpracowalem i wspolpracuje z informatykami i nie spotkalem jeszcze
    takiego, ktory potrafilby skupic sie na jakosci obslugi swojego
    produktu. Nawet jesli logika systemu byla rewelacyjna, to z interfejsami
    zawsze byl powazny problem. Jak nie przypilnowalem (czasami wymusilem)
    to zawsze cos nie dzialalo. A najbardziej mnie zawsze rozwala argument:
    bo IE uzywa 97% uzytkownikow internetu. Ale ja nie uzywam, wiec argument
    ten pada najwyzej jeden raz. ;-)))))

    Bartol