  • Data: 2005-06-08 21:54:13
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Ciekawe ile razy jeszcze napiszę na tej grupie, że nie musisz podawać
    > nic na wyrywki, jak nie chcesz... Jest kupa innych banków, które oferują
    > takie zabezpieczenia, jakie uważasz za dobre. Prosta sprawa - zmień bank.

    No wiec nie uzywam bankow, gdzie trzeba podawac hasla na wyrywki. Zdaje
    sie, ze w BePeHahahaha trzeba sie motac dzwoniac do nich, ale i tak nie
    pamietam hasla telefonicznego, wiec nie mam problemu.

    > A idąc Twoim tokiem myślenia można powiedzieć tak : dobija mnie fakt
    > noszenia przy sobie jakiś zdrapek, kalkulatorów i innych gówien; dobija
    > mnie konieczność pamiętania kilku różnych haseł. Wolę mieć jedno hasło i
    > to jakieś proste. Najlepiej takie samo jak nazwa klucza, żeby łatwo było
    > zapamiętać. A dla bezpieczeństwa (żeby nie zapomnieć) zapisane mam
    > jeszcze w 3 plikach na dysku i na 4 kartkach (z czego jedna jest w
    > portfelu, a druga przy komórce).

    Jestes zupelnie niepotrzebnie napastliwy. Sa rozwiazania, ktore sa dla
    mnie wygodniejsze i do tego duzo bezpieczniejsze. BePeHahaha mnie
    irytuje, ale kazdy bank ma cos nie tak.

    > A poza tym podałbyś CAŁE hasło przez telefon, jakby ktoś poprosił?

    Jasne. W Inteligo podaje.

    > Jasne. Dla użytkownika najprostszy jest 4cyfrowy pin. I wcale nikt nie
    > musi wiedzieć, że to akurat data jego urodzin.
    >
    > Idąc dalej : może niech bank stworzy system autoryzacji audiotele.
    >
    > Czy kolor Twojego samochodu to :
    > A. Czerwony
    > B. Czarny
    > C. Zielony
    > D. Srebrny
    >
    > ... i można się pomylić tylko 5 razy ...
    >
    > Wystarczająco proste ?

    Wystarczajaco proste bym zrozumial, ze jestes agresywny i bym stracil
    ochote na dyskusje z Toba.

    Bartol