  • Data: 2005-06-08 21:43:27
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol napisał(a):

    > Dla mnie to kompletny bezsens. Pamietam swoje hasla jako pewne ciagi i
    > podawanie ich na wyrywki mnie dobija. Szczegolnie przez telefon.

    Ciekawe ile razy jeszcze napiszę na tej grupie, że nie musisz podawać
    nic na wyrywki, jak nie chcesz... Jest kupa innych banków, które oferują
    takie zabezpieczenia, jakie uważasz za dobre. Prosta sprawa - zmień bank.

    A idąc Twoim tokiem myślenia można powiedzieć tak : dobija mnie fakt
    noszenia przy sobie jakiś zdrapek, kalkulatorów i innych gówien; dobija
    mnie konieczność pamiętania kilku różnych haseł. Wolę mieć jedno hasło i
    to jakieś proste. Najlepiej takie samo jak nazwa klucza, żeby łatwo było
    zapamiętać. A dla bezpieczeństwa (żeby nie zapomnieć) zapisane mam
    jeszcze w 3 plikach na dysku i na 4 kartkach (z czego jedna jest w
    portfelu, a druga przy komórce).

    A poza tym podałbyś CAŁE hasło przez telefon, jakby ktoś poprosił?

    > Wcale nie jest proste (dla uzytkownika).

    Jasne. Dla użytkownika najprostszy jest 4cyfrowy pin. I wcale nikt nie
    musi wiedzieć, że to akurat data jego urodzin.

    Idąc dalej : może niech bank stworzy system autoryzacji audiotele.

    Czy kolor Twojego samochodu to :
    A. Czerwony
    B. Czarny
    C. Zielony
    D. Srebrny

    ... i można się pomylić tylko 5 razy ...

    Wystarczająco proste ?

    PshemeK