  • Data: 2005-06-09 06:59:46
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Jun 2005 21:13:28 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Dla mnie to kompletny bezsens. Pamietam swoje hasla jako pewne ciagi i
    > podawanie ich na wyrywki mnie dobija. Szczegolnie przez telefon.

    Bankowość na telefon to w ogóle bezsens i wielka dziurwa w bezpieczeństwie :)

    A hasło maskowane zdecydowanie bezsensem nie jest! Jest świetnym
    zabezpieczeniem przez keyloggerami. Jeśli masz problem z "wyrywkowym"
    wypełnieniem hasła to chyba coś nie tak z pamięcią ;)

    > Nieszczesciem jest to, ze bank nie potrafi sie zdecydowac na proste,
    > bezpieczne i _wygodne_ tokeny lub hasla jednorazowe.

    Tokeny kosztują.
    Hasła jednorazowe zdecydowanie wygodne NIE SĄ, w dodatku zabezpieczają dużo
    słabiej niż tokeny.

    Zaś zlikwidowanie hasła maskowanego było debilizmem, bo całkowicie świadomie
    POGORSZYLI jakość zabezpieczeń.

    > Wcale nie jest proste (dla uzytkownika).

    Jest, tylko trzeba umieć literki składać :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004