  • Data: 2005-06-08 22:31:21
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol napisał(a):

    > Jestes zupelnie niepotrzebnie napastliwy. Sa rozwiazania, ktore sa dla
    > mnie wygodniejsze i do tego duzo bezpieczniejsze. BePeHahaha mnie
    > irytuje, ale kazdy bank ma cos nie tak.

    Tak, pisałeś. Tokeny albo hasła jednorazowe.

    A co jeśli zgubisz zdrapkę? Korzystasz z banków, które mają takie
    zabezpieczenia. Jak długo trwa wydanie nowego?

    > Jasne. W Inteligo podaje.

    Ale to jest hasło jednorazowe, tak? I wszędzie musisz nosić zdrapkę?

    > Wystarczajaco proste bym zrozumial, ze jestes agresywny i bym stracil
    > ochote na dyskusje z Toba.

    No dobra, może przesadziłem. Chciałem być tylko cyniczny.
    Generalnie chodziło mi o to, że zabezpieczenia proste dla klientów są
    rónież proste dla złodziei. Im łatwiej klientowi dostać się do swoich
    środków, tym łatwiej złodziejowi je ukraść.

    PshemeK