  • Data: 2005-06-08 22:55:40
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol napisał(a):

    > Nie mam pojecia. Zdrapke nosze w portfelu razem z kartami. Jak strace to
    > wszystko na raz. ;-)

    A jeśli stracisz/zgubisz/ktoś Ci ukradnie, a będziesz musiał wykonać
    pilnie przelew?
    A jeśli robisz sporo przelewów dziennie?

    Jak posiejesz zdrapkę to lipa.

    A hasło maskowane, nawet jeśli nie lubisz podawać na wyrywki, to zawsze
    możesz sobie na chwilę zapisać policzyć literki i zniszczyć.

    Pozdrawiam

    PshemeK