    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: Mon, 19 Jul 2004 02:22:22 +0200

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncfllah.fkv.canin.dowyciecia@canin.tel.debic
    a.pl...

    > - opłata za wydanie i utrzymanie elektrona (powinni zacząć wydawać
    > bezpłatne wewnetrzne karty bankomatowe - mnie ta ichnia elektronka
    > średnio potrzebna)

    Dodatkowo "ubezpieczają" tego elektrona za kilka złotych, które musisz
    zapłacić, jeśli ic nie kupisz w miesiącu.

    > - opłata za email - tu myślałem że spadne z krzesła - ja meili mam
    > więcej niż mi potrzeba a ci chcą odpłatnie (dobrze że można zrezygnować)

    Bzdura totalna, tym bardziej że ów mail niczego nie oferuje. Może poza
    uniknięciem mailingu.

    > - bezczelne i hamskie wciskanie usług i śmieci - które jak nie odwołam
    > to wchodzą w życie. To zaakcentuj trzy razy.

    Ja rozważałem z kolegą zawiadomienie prokuratury, po tym jak wprowadzili
    ubezpieczenie kart. Tego nawet poczatkowo w TOP nie było. Po długich
    poszukiwaniach znaleźli to w jakimś tajnym okólniku. Dostęp mioał tylko
    kierownik sali.

    > - ten nowy sezam całkiem całkiem (podobno powiadomienia chodzą srednio)

    Na powiadomieniach polegać nie można. Zwłaszcza SMS ma skutecznoś 2/3. Na
    maile, to chodzi jak chce. Na jedno konto przychodzi, a na drugie nie i już.

    > - za nikie lokaty, za wysokie kredyty, no i jakieś gratisy by mogli
    > dorzucić :)

    Gratis ma być podobno karta, jak zrobisz obrót.