eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - czego brakuje? › Re: BPH - czego brakuje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: Sun, 18 Jul 2004 23:11:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <cdep1k$707$1@inews.gazeta.pl>
    References: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    <cdemo8$5ts$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1090185076 7175 80.55.241.182 (18 Jul 2004 21:11:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jul 2004 21:11:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cdemo8$5ts$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.1) Gecko/20040707
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308551
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik janke napisał:

    > sie Bartola pytaj, zęby zjadł na BePeHahahaha ;)

    No dobra. Zlituje sie, choc i tak nie wierze w powodzenie misji. Carbo
    pewnie na praktyce zladowal i dostal misje specjalna, ktorej wyniki
    poleca lotem koszacym do smietnika.

    Ale co tam. Wiele z tego banku nie korzystam, bo sie szybko don
    zniechecilem. Ale co mnie wpienia najbardziej to:
    - czesto nieaktualne informacje w Sezamie (wczoraj zaplacilem karta, a w
    sezamie ciagle zero sladow)
    - brak rozbicia blokad na poszczegolne transakcje
    - beznadziejnie dzialajace powiadomienia mailowe (ostatnio w ogole nie
    dzialaja)
    - beznadziejnie malo informacji w tych powiadomieniach
    - generalnie powiadomienia sa beznadziejnie skonstruowane, projektowal
    je ktos, kto w zyciu dobrego powiadomienia nie widzial
    - nawigacja po Sezamie jest troche debilna (zeby podejzec liste
    odpowiedzi na zgloszenia problemow, trzeba najpierw wejsc w zgloszenie
    problemu, czy jakos tak)
    - za duzo trzeba klikac, zeby sie czegos dowiedziec (historia powinna od
    razu wyswietlac sie z domyslnym okresem, bez koniecznosci klikania w Pokaz)
    - wyjatkowo upierdliwy sposob otwierania nowego rachunku (dla nowych
    klientow), kompletny bezsens i wystawianie cierpliwosci klientow na
    ciezka probe

    OK, znudzilo mie sie.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1