    From: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: Sun, 18 Jul 2004 19:43:26 +0000 (UTC)

    Dnia nie, 18 lip 2004 at 17:25 GMT,
    Carbo <s...@p...onet.pl.onet> napisał(a):
    > Macie jakies inne sugestie?

    Już dawno zrezygnował bym z BPH ale

    - jest to jedyny bank z wiekszą liczbą bakomatów na południu polski (nie
    licząc PKO do których się nie wybieram)
    - troche siłą inercji
    - lubię obsługe w tym banku (w mojej placówce)

    A wkurza mnie wiele rzeczy
    - elektroniczne zlecenie stałe płatne (rozumiem jak jakaś panienka to
    wstukiwała - ale zlecenia przez siec też?)
    - drogie konto o jakiej takiej funkcjonalności (Srebrny Sezam) - na
    osłodę darmowy kredyt - ale aby pełni szczęści nie było za wiele -
    wysoko oprocentowany
    - opłata za wydanie i utrzymanie elektrona (powinni zacząć wydawać
    bezpłatne wewnetrzne karty bankomatowe - mnie ta ichnia elektronka
    średnio potrzebna)
    - opłata za email - tu myślałem że spadne z krzesła - ja meili mam
    więcej niż mi potrzeba a ci chcą odpłatnie (dobrze że można zrezygnować)
    - kredytówki u nich nie mam (bo jak chciałem to nie dało się zrobić
    głównej i dodoatkowej - więc mam z BZWBK)
    - bezczelne i hamskie wciskanie usług i śmieci - które jak nie odwołam
    to wchodzą w życie. To zaakcentuj trzy razy.

    - ten nowy sezam całkiem całkiem (podobno powiadomienia chodzą srednio)

    - za nikie lokaty, za wysokie kredyty, no i jakieś gratisy by mogli
    dorzucić :)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"