    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: 18 Jul 2004 19:05:12 GMT
    Sender: s...@p...onet.pl@cke106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> a écrit:

    > a co, robisz dla nich jakiś projekt? ;-))

    Cos w tym stylu. Dostalem zadanie bojowe i musze cos wymyslec :)

    > to napisz im, że klientów kredytu hipotecznego najbardziej wkurza
    > fakt, że nie można nadpłacić sumy mniejszej niż 5000 a w dodatku każą
    > sobie za to płacić 150zł.

    Hmmm. W Pekao S.A. jest 2,5% od kwoty. Na infolinii pani nie potrafila mi
    powiedziec, czy sa jakies limity co do splaty kredytu (w BPH jest _chyba_
    limit na pierwsze 3 lata (5 lat?) - nie wiecej niz... - wg mnie to jest
    duzy minus). W PKO BP nie ma ponoc oplaty za czesciowa wczesniejsza splate.
    Co do warunkow, tez mi sie nie udalo nic ustalic, bo infolinia nie jest
    czynna w niedziele. :)
    Jesli mowa o hipotecznym to na pewno wiele czynnikow na wieksze znaczenie.
    Tak na goraco to nie ma mozliwosci porownania nawet oprocentowaina, bo
    skrzetnie ukrywaja to na stronach (tylko PKO, Pekao i BPH sprawdzalem).
    Zapewne przy podejmowaniu decyzji przeprowadzales analize roznych
    mozliwosci...
    A wracajac do tej oplaty to z jednej strony jest to 150 PLN, i duzy koszt
    jak splacasz mala kwote, ale jak splacasz wieksza to juz jest tylko 150, w
    porownaniu do 2,5% w Pekao.
    Tak wiem, ze w PKO jest to za darmo. W zasadzie w BPH tez splata jest za
    darmo, a placisz za aneks ;)

    > I zamierzają szukać innych rozwiązań :-)) gremialnie :-)
    > Z niczego innego nie korzystam, prawdę mówiąc (oferta/cena !!)

    Ale majac kredyt musisz chyba podsiadac tez rachunek. Oplate za prowadzeine
    wiec ponosisz (czy tak jak w Millennium majac kredyt nie musisz placic za
    obsluge rachunku?). Moge zapytac z uslug jakiego banku korzystasz i pod
    jakim wzgledem jest dla Ciebie korzystniejsza tamta oferta? Tansze
    przelewy? Wyzszy debet?

    Pozdrawiam
    Pawel Michalak