  • Data: 2013-03-13 10:10:39
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    sas <n...@e...com> writes:

    > Sposób 'paranoika' - dobre, dobre, tylko czy wówczas osoba otwierająca
    > kopertę nie popsuje naszego pisma? :)
    >
    > A jeśli chodzi o dowód nadania, to wg mnie jest to trochę słabe. Ja
    > bynajmniej nie miałem z tego powodu żadnych problemów, ale tak
    > naprawdę wysyłając listem poleconym dokument do banku, zwolnienie do
    > zus lub jakiejkolwiek inny dokument do jakiekolwiek innej instytucji,
    > można włożyć do koperty ten dokument, wysłać pustą kopertę, czy też
    > włożyć pocztówkę z życzeniami 'wesołych świąt' i za każdym razem
    > otrzymamy potwierdzenie nadania.

    Ale "praktyka" jest taka, że przyjmuje się, że w kopercie jest to, co
    twierdzimy, że wysłaliśmy. A jak jest to coś "krzywego" (np. pusta
    kartka), to ta druga strona powinna nam "coś" wysłać, ewentualnie
    uprawdopodobnić, że jednak nie wysłaliśmy tego na co się powołujemy.
    (Pokazując kartkę, z życzeniami świątecznymi :))
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/