eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAktualizacja zestawienia opłat za rachunki dla osfiz http://telefix.ugu.pl/banki.htm › Re: Aktualizacja zestawienia opłat za rachunki dla osfiz http://telefix.ugu.pl/banki.htm
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aktualizacja zestawienia opłat za rachunki dla osfiz
    http://telefix.ugu.pl/banki.htm
    Date: Tue, 12 Jan 2021 13:46:27 +0100

    dyskusyjnych:260631a0-29dd-4bf9-a6bf-513cd7ecfce0n@g
    ooglegroups.com...
    niedziela, 10 stycznia 2021 o 13:11:46 UTC+1 WAM napisał(a):

    >O, to miałeś tylko ideę? Jeśli tak, to podziwu godny optymizm ;>

    W BFG ? Raczej uzasadniony.

    >Swoją drogą jestem ciekawy, jak długo żubr utrzyma ST oraz ofertę
    >idei - ja mam tam jeszcze konto 3*0 ze śp. lion's,
    >ale to backup drugiego a może nawet i trzeciego rzutu.

    W jakim sensie oferte?
    Pierwsze oferty zlikwidowal 6/7 stycznia - 6 stycznia jeszcze byly
    jakies fajne lokaty, 7-go juz nie.
    Ha, a trzeba bylo zalozyc 6-go - bo wplacic mozna pozniej.

    Natomiast istniejace rachunki i ich warunki ... no coz, z jednej
    strony moga miec parcie, aby wszystkich zmigrowac "do siebie", z
    drugiej ... moze nie warto wymuszac ...

    J.