eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAktualizacja zestawienia opłat za rachunki dla osfiz http://telefix.ugu.pl/banki.htm › Re: Aktualizacja zestawienia opłat za rachunki dla osfiz http://telefix.ugu.pl/banki.htm
  • Data: 2021-01-16 15:10:21
    Temat: Re: Aktualizacja zestawienia opłat za rachunki dla osfiz http://telefix.ugu.pl/banki.htm
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 16 stycznia 2021 o 12:45:41 UTC+1 Alf/red/ napisał(a):
    > Widziałem niedawno ST Banku Pocztowego.
    > mBank i Millennium są świetne! Elastyczne! Nowoczesne! Z fajerwerkami!
    > Drugi od końca jest BOŚ.
    > Ktoś ma wrażenia ze spółdzielczych? Miałem tam z 10 lat temu...

    Hmm, BOŚia nie miałem, ale jak sobie oglądałem stronę logowania to wyglądała
    identycznie (oczywiście z dokładnością do dominujących kolorów innych niż biel) jak
    ta "nowego" ST śp. db.
    W db długo tego ST nie poużywałem - santander ma jednak lepszy (czytaj "starszy",
    choć tu też niestety "polepszają i ulepszają", niech ich kaczka kopnie).

    Ciekawą sprawą jest to, że apki są zwykle o wiele szybsze i bardziej ergonomiczne. Na
    małym ekranie trudniej popsuć?