  • Data: 2020-12-09 10:03:58
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" rqfhs5$15s0$...@g...aioe.org

    > To samo masz dzięki SSD.

    Tak prawdę pisząc SSD jest dla mnie jedynym wskaźnikiem wydajności
    sprzętu. A te podobno super szybkie procesory czy pamięci RAM to czysto
    papierowe dane. Nie to żebym żeby obalać tezę że klient nic nie
    uzyskuje, powiem tylko że trzeba by jakiegoś wnikliwszego obserwatora
    żeby zobaczyć jak szybki jest komputer po przejściu z Pentium na i5.

    > Chyba każdy GPS test to pokazuje.

    Możliwe, tylko gdzie tego szukać?

    > Być może ulice będą pełne takich samochodów, zanim
    > umrzemy -- o ile żółta febra nie zje nas zbyt szybko...

    Jak na razie to grozi nam klientom tylko marketingowy bełkot
    licytujących się na liczby i numerki tfurców.

    > W programach do testowania GNSS -- różne xDOP ('gDOP', 'vDOP',
    > 'hDOP', 'tDOP', 'DOP') lub po prostu 'dokładność' bądź 'błąd'.

    Są to programy będące częścią Androida czy trzeba extra instalować?
    Jeżeli są częścią to mógłbyś podać do nich ścieżkę dostępu?