  • Data: 2020-12-09 10:02:30
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" rqfhqp$15s0$...@g...aioe.org

    > Pod (pietro niżej) tym CF masz:
    > - tylko L1
    >    czy
    > - i L1, i L5?

    Tylko E1 i L1.

    > Więc raczej nie masz DF.

    > U mnie nie ma DF, więc nie sprawdzę, ale na snapach można znaleźć L5.
    > https://play-lh.googleusercontent.com/gGzMgRHyTGHbdY
    s1XQaTTAgbfrlnLRubhwYMm2M6Aoul_Iu801CT4ouBzaynYpwFnl
    o=w1366-h696-rw

    Z ciekawości wyciągnąłem poprzedni telefon i i okazuje sie ze na nim
    program GPSTest w ogóle nie pokazuje parametru CF.

    > Tylko jeden? Czy czasami widać więcej niż jeden?

    Tylko jeden, i o dość słabym sygnale,. Słabszy sygnał nawet o Galileo,
    bo te satelity po jakimś czasie widać w domu, a tego japoniec tylko przy
    oknie.