eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw3.2000Re: 3.2000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 3.2000
    Date: Mon, 10 May 2010 17:30:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 93
    Message-ID: <hs98qs$bs0$2@news.onet.pl>
    References: <1...@q...googlegroups.com>
    <3...@n...onet.pl> <hs0fp5$6lo$1@news.onet.pl>
    <4be3c5b8$0$2596$65785112@news.neostrada.pl> <hs0let$loa$1@news.onet.pl>
    <4be3dbf3$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
    <4be3f187$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    <4be3f2dc$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <hs23kc$q05$1@news.onet.pl>
    <4be51b42$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hs38rq$3eb$1@news.onet.pl>
    <4be53d4c$0$19172$65785112@news.neostrada.pl> <hs3igt$q2r$1@news.onet.pl>
    <4be55623$0$19171$65785112@news.neostrada.pl> <hs4smu$ucv$1@news.onet.pl>
    <4be60149$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273505436 12160 89.74.222.83 (10 May 2010 15:30:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 May 2010 15:30:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <4be60149$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:492477
    [ ukryj nagłówki ]

    george pisze:
    >
    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:hs4smu$ucv$1@news.onet.pl...
    >> george pisze:
    >>>
    >>> "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >>> news:hs3igt$q2r$1@news.onet.pl...
    >>>> george pisze:
    >>>>>
    >>>>> "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>>> news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
    >>>>>> Jan Werbiński pisze:
    >>>>>>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>>>>> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    >>>>>>>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak
    >>>>>>>> widzi ze
    >>>>>>>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek
    >>>>>>>> casy -
    >>>>>>>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >>>>>>>
    >>>>>>> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady
    >>>>>>> bezpieczeństwa.
    >>>>>>> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
    >>>>>>
    >>>>>> a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
    >>>>>> doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
    >>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> to jego psi obowiazek.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> pozdrawiam
    >>>>>>>> SlawcioD
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i
    >>>>>>>> czarli?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>> widocznie mnie nie rozumiesz.
    >>>>>>
    >>>>>> po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
    >>>>>> wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad
    >>>>>> zlamalo
    >>>>>> to zalecenie.
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> zwykła nieprawda.
    >>>>> ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w
    >>>>> jednym samolocie.
    >>>>> moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.
    >>>>>
    >>>>> george
    >>>>>
    >>>> dobra, fucktycznie nie sprawdzilem tego... mimowszystko dalej uwazam ze
    >>>> wsadzenie tylu waznych dla Polski osob do jednego samolotu to glupota
    >>>> (najdelikatniej to ujmujac)...
    >>>>
    >>>
    >>> tu sie zgadzam z Tobą zgadzam, głupota.totalna.
    >>> jednak nie pilot to powinien rozstrzygać :).
    >>> moze zwrócić komus uwage... że jesteście debilami że lecicie ze mną
    >>> wszyscy tym samym samolotem, ale gdy odmówi startu gdy wszystko gra,
    >>> narazi sie tylko na konsekwencje służbowe a drugi przyjdzie za niego i
    >>> poleci.
    >>>
    >>> george
    >> Kapitan samolotu powinien byc ostatnim wentylem bezpieczenstwa i
    >> powinien miec prawo do odmowy wykonania lotu w takiej sytuacji, a nawet
    >> gdyby zostaly wyciagniete konsekwencje sluzbowe to i tak by byla to
    >> niska cena za uratowanie zycia...
    >>
    >> podam troche inny przykal: zakladamy ze wsiadasz do mnie do samochodu,
    >> ja kaze Ci zapiac pasy, Ty odmawiasz, na co ja stwierdzam ze sorry, ale
    >> ze mna nie pojedziesz dopuki nie zapnisz pasow... jaki masz w takiej
    >> sytuacji wybor?
    >>
    >
    > no ja wysiadam :)
    > george
    >
    > P.S. ten miecz ma dwa konce, tak sie nie da.
    > jak poleci to potem oskarża że naraził bezpieczensto panstwa,
    > jak nie poleci że nie wykonał obowiązku.
    > moim zdaniem pilot nie powinien odpowiadać za liste pasażerów.
    >
    to powidz mi prosze dlaczego w lotnictwie cywilnym odpowiada vide
    przypadek Rokity:)?

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1