  • 1. Data: 2010-05-06 19:42:12
    Temat: 3.2000
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    zrobione

    jakieś pytanie panie i panowie

    nie jest sztuką wskoczyć do pociągu w połowie biegu

    sztuką jest zaliczyć skład w momencie jego spinania

    tak uczyniłem

    aha

    zobaczymy panie i panowie 4.55000 - 4.65000 na jewro\PLN

  • 2. Data: 2010-05-06 19:44:01
    Temat: Re: 3.2000
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Prognoza kursu bez choćby przybliżonego terminu jest tylko bełkotem...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-05-06 19:47:45
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 21:44, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    jasiu

    bełkot wydobywa się z twojej buźki

    i to nie tylko w łagowie

  • 4. Data: 2010-05-06 19:50:04
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    jestem graczem chlopcze

    nie bawie sie w skubanie 10 pkt i w nogi

    zajmuję pozycję, pozwalam rosnąć profitom

    do bólu

    to różni mnie od większości (99,9%) tu obecnych

  • 5. Data: 2010-05-06 19:51:54
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    jesteś megalomanem dla jednych, nic nie znaczącym szumem dla innych

    bez odbioru...

  • 6. Data: 2010-05-06 19:51:59
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    a kiedy wsiadles?

    p.s. na bieliki tez milo patrzec jak odlatuja

  • 7. Data: 2010-05-06 19:57:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 21:51, "PL" <u...@W...pl> wrote:
    > a kiedy wsiadles?
    >
    > p.s. na bieliki tez milo patrzec jak odlatuja

    poszukaj mój stary - 2010 - post, wtedy

    długa pozycja na koszu w NDF

    fakt, w pewnym momencie dealing zwiekszył mój depo o 100% wartości

    ale teraz ;)

    pieniądze pójdą na cel szlachetny w części

    mamy wybory

    chcę mieszkać w Polsce a nie w polszy - bananowej prowincji mordercy
    Putina

    ps.nie zdejmujcie flag - jeśli je powiesiliście, trzymamy flagi do
    zwyciestwa, choćby to był lipiec, warto je tylko od czasu do czasu
    przeprać, niech biel pozostanie bielą;)

  • 8. Data: 2010-05-06 20:00:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 6 Maj, 21:51, "PL" <u...@W...pl> wrote:
    > a kiedy wsiadles?
    >
    > p.s. na bieliki tez milo patrzec jak odlatuja

    poszukaj mój stary - 2010 - post, wtedy

    długa pozycja na koszu w NDF

    o ile ci wypłacą....
    george

  • 9. Data: 2010-05-06 20:03:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    On 6 Maj, 21:51, "PL" <u...@W...pl> wrote:
    > a kiedy wsiadles?
    >
    >pieniądze pójdą na cel szlachetny w części

    Pewnie myślisz o hodowli kaczek - proponuję wsparcie Marka Jurka - facet
    ma charakter i chyba nie zatrudni Andrzeja L. w kancelarii :)

    --
    marfi

  • 10. Data: 2010-05-06 20:04:44
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]