  • Data: 2020-10-14 15:32:43
    Temat: Re: 100zł do Biedronki jakby komuś się chciało
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 października 2020 15:14:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Mbank przysłał mi reklamę że dają 100zł do biedronki.
    > Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może ktoś zechce
    skorzystać
    > Dawid na pewno;)

    Eee, 100zł - ostatnio z 200zł zrezygnowaliśmy, bo strach było iść do oddziału
    santandera (bezpodstawnie - dziś byłem i nie dość, że załatwiłem KK to jeszcze jak
    zwykle trafiło się coś fajnego - przyszedł gościu z workiem bilonu i wpłacał go w
    kasie, po pół godzinie, jak wychodziłem, udało im się posortować nominały do osobnych
    woreczków - być może koleś zrobił na złość, bo mu się naliczyły jakieś opłaty - tzn.
    czy bezpodstawnie to się jeszcze zobaczy za jakieś 2 tygodnie ;> ) - a citek dał
    ostatnio 500zł za wzięcie kredytu (który tego samego dnia w 95% spłaciłem tą samą
    kasą, którą od nich dostałem - więc zarobiłem ja oraz pośrednik kredytowy - ale cóż,
    chcącemu, czyli citkowi, nie dzieje sie krzywda).

    Ale ja nic nie mam w mBąku - więc czy to na pewno reklama Z mBąka, czy reklama mBąka
    rozsyłana na oślep przez wynajętych spamerów, a Tobie się nudzi? ;P