  • 21. Data: 2004-08-12 21:58:24
    Temat: Re: Raty z Lukasem w Media Markcie - OT
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "galind" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cfce52$t90$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w
    > wiadomości news:04081102505576@polnews
    panienki...

    Witam.

    Masz prawie 70.000 PLN na lokatach prawie 10.000 w gotówce na koncie i
    bawisz siew raty na sprzęt za 1.000 PLN ? To takie hobby ? Pytam poważnie bo
    nigdy nie rozumiałem takiego zachowania (tak samo jak brania kredytów pod
    zastaw lokaty).

    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 22. Data: 2004-08-12 22:06:51
    Temat: Re: Raty z Lukasem w Media Markcie - jaja sobie robią ?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Zeby byc dokladnym, to ty z tych kredytow korzystasz (bo masz
    > podpisane umowy) tylko nie jestes aktualnie zadluzony...;-)

    To już wolę BPH ;-). Ich kalkulator do karty kredytowej nadal proponuje mi
    kartę pomimo tego że wpisuję limit na już posiadanych kartach 1000000 zł
    ;-). To się nazywa podejście do klienta!

    Bogdan B.

  • 23. Data: 2004-08-13 09:04:43
    Od: LLL <l...@l...pl>

    > nie tylko ty miales taki problem z para Lukas + MM
    >
    > mysle, ze tu chodzi o to, bys za czesc towaru zaplacil gotowka, bo a)
    > zmniejsza sie ryzyko, choc w wiekszosci sytuacji ma to znaczenie minimalne
    > b) zmniejszaja sie koszty dla MM i tu jest cala tajemnica (!!)
    >
    > tylko tego nikt jawnie nie mowi

    Wedlug mnie dziala to tak, ze gdy bierzesz kredyt ratalny po raz
    pierwszy to sa bardzo ostrozni. Przy kolejnych wrecz przeciwnie.
    Poniewaz chcialem miec mozliwosc skorzystania w przyszlosci z kredytu
    "na dowod" kupilem 2 lata temu towar za 300zl na 3 raty. Wymagali
    wplacenia 10% gotowka hehe. Ale kilka miesiecy pozniej wzialem towar za
    blisko 10000zl (raty 0%) i dostalem go na sam dowod!!! Po 20 minutach
    wyszedlem ze sklepu ze sprzetaem bez wplacenia nawet zlotowki i
    pokazywania jakichkolwiek papierow z wyjatkiem dowodu.
    A kolega, ktory rozpoczal ten watek chcial o 100zl za duzo. Lukas
    potrafi rozbawic.