  • 11. Data: 2004-08-10 17:36:03
    Temat: Re: Raty z Lukasem w Media Markcie - jaja sobie robią ?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 10 Aug 2004 18:58:09 +0200, w <cfav0r$30j$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Ze słyszenia to też znam wiele rzeczy ...

    Nie zazdroszczę więc znajomych ;)

  • 12. Data: 2004-08-10 19:50:18
    Od: Jarosław Lech <j...@k...pl>

    Użytkownik "galind" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:cfa838$f47$2@atlantis.news.tpi.pl
    >
    > Hmm, masz racje, napiszę więc precyzyjniej : _aktualnie_ bez debetu, z
    > wieloletnią historią spłacania dużych kwot, zawsze bez spóźnień.
    > I tu napiszesz, że dla banku to kaszanka, bo zarobić na wysokich
    odsetkach
    > nie można, wejść mu na hipotekę albo wysłać komornika i przejąć
    wszystko.
    > Do d... taki klient, co ? :-)

    Jak by nie patrzeć, to jest obciążenie Twojej zdolności kredytowej
    kredytem w kwocie 5000 zł.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 13. Data: 2004-08-11 00:50:55
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    >Udałem się wczoraj do Media Marktu zakupić monitor do komputera w cenie
    >ok. 1100 zł. Zakupy planowałem już dawno, skusiła mnie promocja "totalne
    >raty 0 %". Zawsze to lepiej rozłożyć sobie 10 x 110 zł przez rok, bez
    >żadnych opłat ukrytych i prowizji.
    [...]

    Opłaty i prowizje są właśnie rozliczone i ukryte w tych rzekomych brakach
    opłat. Myślisz, że tak dają kredyt nic z tego nie wyciągając?

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2004-08-11 06:26:35
    Od: "galind" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:04081102505576@polnews

    > Opłaty i prowizje są właśnie rozliczone i ukryte w tych rzekomych
    > brakach opłat. Myślisz, że tak dają kredyt nic z tego nie wyciągając?

    Możesz mi wyjaśnić co masz na myśli ?

    Abstrahujac od MM, bo widzę, że dyskusja schodzi merytorycznie na inne
    tory, to wybrałem towar (model) w sklepie i chce go kupić od 2 miesięcy.
    Cena wynosi X zł. To sporo dla mnie kasy. Raty były możliwe, ale
    oprocentowane ok. 20 %. Za dużo dla mnie. Zwlekam. Nadchodzą wakacje.
    Pojawia się 2 tygodniowa promocja raty 0 %. cena towaru stała, nadal X zł.
    Bez wpłaty wstępnej, 10 x 1/10 X do zapąłcenia w ciagu 10 miesięcy. Raty
    spłacane przelewem z lukas ekonto pro (za darmo), brak prowizji za
    przyznanie kredytu. Więc gdzie są te ukryte opłaty wg Ciebie ?
    Proponując kredyt 0 % oczywiscie ża na tym zarabiają. Na tym, że w sklepie
    tłoczno, wiesz ? A w innych znudzone panienki...

    Galind

  • 15. Data: 2004-08-11 06:32:49
    Od: "galind" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jak by nie patrzeć, to jest obciążenie Twojej zdolności kredytowej
    > kredytem w kwocie 5000 zł.

    Nareszcie Ktoś, kto wymyślił ! Wytłumaczono mi to wczoraj, po 4 telefonach
    na różne infolinie lukasa (inna na vise, inna na kredyty gotówkowe itp.).
    Mam przyznaną zdolnośc kredytową, która się sumuje w różnych miejscach :
    np. 5 tys na visa classic, 3 tys pożyczka w koncie. Itd. do w sumie 11
    tys.
    W związku z tym zdolnosć kredytowa została dla mnie wyczerpana, mimo, że
    nie korzystam _aktualnie_ z tych kredytów. "Ale może Pan" - odpowiedziała
    Pani. Teraz jasne. Nie zostało nic dla kredytu towarowego. Pociąłem
    zdolnosci o połowę (tylko w oddziale można to zrobić) i "wygospodarowałem"
    prawie 6000 na taki kredyt. Jutro kupuję sprzęcik. Dzięki !

    Człowiek jednak całe życie się uczy, a mi się pomyliły "zdolności
    kredytowe" z "wiarygodnością" klienta.

    Galind

  • 16. Data: 2004-08-11 08:33:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > spłacane przelewem z lukas ekonto pro (za darmo), brak prowizji za
    > przyznanie kredytu. Więc gdzie są te ukryte opłaty wg Ciebie ?

    Poczytaj _dokladnie_ umowe kredytowa.
    Moga sie pojawic oplaty jesli nie spelnisz jakiegos warunku, np. punktualnej
    wplaty kazdej rat albo co tam wymysla.
    Kiedys czytalem o przypadku (nie wiem czy to akurat Lukas), gdzie wplata
    przed terminem tez byla traktowana jako "niepunktualna"...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2004-08-11 08:36:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > W związku z tym zdolnosć kredytowa została dla mnie wyczerpana, mimo, że
    > nie korzystam _aktualnie_ z tych kredytów.

    Zeby byc dokladnym, to ty z tych kredytow korzystasz (bo masz podpisane
    umowy) tylko nie jestes aktualnie zadluzony...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2004-08-11 09:24:32
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > I dalej wszystko szło płynnie i gładko, aż nagle bankowiec zbladł i
    > powiedział, że "system nie pozwala dać panu takiego kredytu, zezwala
    > jedynie do wysokości 1000 zł". Ze śmiechem wyszedłem...

    nie tylko ty miales taki problem z para Lukas + MM

    mysle, ze tu chodzi o to, bys za czesc towaru zaplacil gotowka, bo a)
    zmniejsza sie ryzyko, choc w wiekszosci sytuacji ma to znaczenie minimalne
    b) zmniejszaja sie koszty dla MM i tu jest cala tajemnica (!!)

    tylko tego nikt jawnie nie mowi

  • 19. Data: 2004-08-11 11:16:26
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Aug 2004 02:50:55 +0200, w <04081102505576@polnews>, "Jerzy Dusk"
    <s...@U...pl> napisał(-a):

    > [...]
    >
    > Opłaty i prowizje są właśnie rozliczone i ukryte w tych rzekomych brakach
    > opłat. Myślisz, że tak dają kredyt nic z tego nie wyciągając?

    A jak MM się cieszy kiedy przyjdzie klient i zapłaci za taki "promocyjny" towar
    gotówka :D

  • 20. Data: 2004-08-11 11:19:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Aug 2004 08:26:35 +0200, w <cfce52$t90$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "galind" <g...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przyznanie kredytu. Więc gdzie są te ukryte opłaty wg Ciebie ?
    > Proponując kredyt 0 % oczywiscie ża na tym zarabiają.

    Ale obniżają cenę towaru o wartość odsetek, które muszą zapłacić Lukasowi.
    Poza tym zarabiają albo wyprzedają zalegający towar -- tego nie wiesz.

    > Na tym, że w sklepie
    > tłoczno, wiesz ? A w innych znudzone panienki...

    Może lepiej sprzedać jedną lodówkę z marżą 20% niż 9 z 2%?