  • 1. Data: 2004-08-09 20:23:07
    Temat: Pekao sa - numer klienta
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Witam.
    Aby moc korzysac z serwisu internetowego
    Pekao 24 trzeba znac nr PIN i nr Klienta.
    PIN mam , ale.....wcielo mi gdzies nr klienta...:)))
    Jak go moge odzyskac poza - oczywiscie-
    wizyta w banku ?
    pozdr

  • 2. Data: 2004-08-09 21:38:04
    Temat: Re: Pekao sa - numer klienta
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "R.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Aby moc korzysac z serwisu internetowego
    > Pekao 24 trzeba znac nr PIN i nr Klienta.
    > PIN mam , ale.....wcielo mi gdzies nr klienta...:)))

    Weź sobie mojego 0005050728 :)))

    pzdr

  • 3. Data: 2004-08-10 03:43:40
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "R.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Weź sobie mojego 0005050728 :)))

    Kurna....chcilem sie pobawic netem.....
    a tak to musze wyplacac w bankomacie:(

  • 4. Data: 2004-08-10 04:04:09
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    jak chcesz troszkę szybciej znać numer to zadzwoń na infolinię banku, jak
    nie to poczekaj przyślą ci

  • 5. Data: 2004-08-10 05:24:44
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak chcesz troszkę szybciej znać numer to zadzwoń na infolinię banku, jak
    > nie to poczekaj przyślą ci

    no......problem w tym , ze przyslali....tylko , ze mi
    wcielo ten list w papierzyskach ;D w pozniejszej
    korespondencji juz go nie podaja :(

  • 6. Data: 2004-08-10 08:27:36
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    > Kurna....chcilem sie pobawic netem.....
    > a tak to musze wyplacac w bankomacie:(

    Aaa! wypłacać?? To nieporozumienie, na mojego można tylko wpłacać :-(
    "Kwota pozostała do spłaty 3.359,99" A juz sie cieszyłem, że ktos inny się
    pobawi, bo mi się znudziło ;))

    pzdr