  • 1. Data: 2004-08-10 00:08:54
    Temat: wzory znakow pienieznych np. funt, dolar
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl>

    Witam
    Googlając trochę nie znalazłem nic takiego - czy jest w sieci strona/strony,
    gdzie można zobaczyć jakie są obecnie używane banknoty, np. GBF?
    Albo strona z wzroami dolarów USA?
    Są gdzieś www ze zdjęciami, skanami banknotów np. szedzkich koron, dolarow
    australijskich, innych?
    nzsnnw

  • 2. Data: 2004-08-10 05:30:56
    Temat: Re: wzory znakow pienieznych np. funt, dolar
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "nzsnnw" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Albo strona z wzroami dolarów USA?
    > Są gdzieś www ze zdjęciami, skanami banknotów np. szedzkich koron, dolarow

    Lekcje 'googlania', tanio, kontakt na priv ;)

    http://www.banknotes.com/images.htm

    Maciej

  • 3. Data: 2004-08-10 13:28:51
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    "strona stron" banków narodowych:
    http://www.bis.org/cbanks.htm

    niektóre banki - np. czeski - bardzo ładnie przedstawiają i łatwo można
    dostać się do wizerunków obecnych środków płatniczych.
    inne - np. oba banki amerykańskie - nie znalazłem wzorów znaków
    pieniężnych - może za krótko szukałem, może spostrzegawczość nie ta,
    jednak nie udało mi się.

    Użytkownik "MK":
    > http://www.banknotes.com/images.htm

    ;)
    to nie jest dobra strona (choć ciekawa), zobaczmy:
    http://www.banknotes.com/PL71.JPG
    :-?
    albo inny przykład z podanej witryny:
    http://www.banknotes.com/PL23.JPG
    :-?
    czy to są obecnie używane banknoty?

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-08-10 14:31:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    janke wrote:
    > inne - np. oba banki amerykańskie - nie znalazłem wzorów znaków
    > pieniężnych - może za krótko szukałem, może spostrzegawczość nie ta,
    > jednak nie udało mi się.

    http://www.moneyfactory.com/newmoney/
    mialem jeszcze kilka adresow ale w tej chwili nie moge ich znalezc
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-08-10 14:35:07
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    > Lekcje 'googlania', tanio, kontakt na priv ;)
    >
    > http://www.banknotes.com/images.htm
    >
    > Maciej

    Tak "z nudow" sobie przyswajam.... Zambia placi w Kwachach :-)
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2004-08-10 14:40:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Tomek B wrote:

    > Tak "z nudow" sobie przyswajam.... Zambia placi w Kwachach :-)

    ale to jest ta KWACHA a nie ten KWACH :-)
    *** blad ***
    http://www.jhall.demon.co.uk/currency/by_country.htm

  • 7. Data: 2004-08-11 07:26:06
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    > ale to jest ta KWACHA a nie ten KWACH :-)
    > *** blad ***

    A czy ja _cos_ mowilem? ;-)

    Tomek