  • 11. Data: 2022-01-21 17:44:42
    Temat: Re: Przerwane łańcuchy dostaw
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.01.2022 o 12:29, Mac Ka pisze:
    > piątek, 21 stycznia 2022 o 11:49:49 UTC+1 Dawid Rutkowski

    > Tak, karta metalowa, grawerowana laserowo.

    No powiedz od razu, że PKO Visa Infinite. :)

    > Złożyłem reklamację, ale bardziej dotyczyła tego, że pozamykali mi
    > juz bezcenne chwile, a chciałem zamienić punkty na cegiełki dla WOŚP,
    > a nie mogę już korzystać z benefitów na nowej karcie, bo nadal jej
    > nie mam.

    Nie do końca rozumiem - do bezcennych chwil to chyba fizyczna karta nie
    jest konieczna?

    MJ

  • 12. Data: 2022-01-21 21:47:59
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 17:45:03 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > W dniu 21.01.2022 o 12:29, Mac Ka pisze:

    > Nie do końca rozumiem - do bezcennych chwil to chyba fizyczna karta nie
    > jest konieczna?

    szybko pisałem, wiec wyszło niewyraźnie
    bezcenne mi zablokowali do starej karty MC z której nadal korzystam, bo nowej VISA
    jeszcze nie mam :D.

    MK

  • 13. Data: 2022-01-21 23:56:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Jan 2022 08:34:40 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >I doszła? Czy dopiero następna?
    Doszła pierwsza. Debit Biznes. Byłem prawie skłonny dzwonić z
    reklamacją :) Zresztą przez to opóźnienie straciłem jeden miesiąc
    chargebacku.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2022-01-22 11:12:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 23:56:54 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Doszła pierwsza. Debit Biznes. Byłem prawie skłonny dzwonić z
    > reklamacją :) Zresztą przez to opóźnienie straciłem jeden miesiąc
    > chargebacku.

    O ten moneyback napisałbym reklamację.
    wbk coś ma z pocztą nie tak, wczoraj (21.I) dopiero doszedł aneks - z dopiskiem na
    kopercie "wysłano 3.I" (sam aneks z 30.XII).
    Choć mBąk sobie radzi - może przytkało trasę z Poznania do DC, a z Łodzi nie (albo
    bliżej - to tak jak z "500 mile e-mail" ;).

  • 15. Data: 2022-01-24 18:51:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    24 stycznia 2022 r. około 18:50
    Eneuel odwołał zeznania wymuszone ;) torturami:

    > Przyznaję rację -- nie można.

    Jednak można. ;)

    https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/wydarzenia/
    kruk-zaatakowal-drona-dostawczego-w-australii-zobacz
    -nagranie/zpm657z

    https://www.videoman.gr/pl/182929

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 16. Data: 2022-01-24 22:29:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 22 Jan 2022 02:12:21 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >O ten moneyback napisałbym reklamację.

    No właśnie moneybacku nie chargebacku ;)
    Chyba za leniwy jestem. Starość.

    WAM

  • 17. Data: 2022-01-25 17:03:06
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 10:37:06 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    Pozwolę sobie na krótki update. Karta nadal nie dotarła, konsultant banku
    zaproponował zastrzeżenie i zamówienie nowej. 'Niedoszła' karta została zastrzeżona,
    ale jest oznaczona jako 'niewznawialna', więc raczej konieczne będzie dodatkowe
    działanie. Co ciekawe została naliczona opłata roczna w wysokości 103,01PLN (za
    niecały miesiąc!), żeby być sprawiedliwym opłata ta została wycofana. Podczas rozmowy
    przemiła konsultantka stwierdziła, że może mnie zwolnić z opłaty rocznej za kartę i
    faktycznie w aplikacji mam informację o tym, że opłata 0 PLN. Dla mnie to
    niespodzianka, że ten bank jest taki elastyczny.

    Pozdrawiam
    MK

  • 18. Data: 2022-01-25 17:38:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 08:03:06 -0800 (PST), Mac Ka wrote:
    > piątek, 21 stycznia 2022 o 10:37:06 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
    >
    > Pozwolę sobie na krótki update. Karta nadal nie dotarła, konsultant
    > banku zaproponował zastrzeżenie i zamówienie nowej. 'Niedoszła'

    Ale co - twierdzą, ze wysłali, czy wcale nie?

    > karta została zastrzeżona, ale jest oznaczona jako 'niewznawialna',

    Chyba standardowe postepowanie ...

> [...]
    > zwolnić z opłaty rocznej za kartę i faktycznie w aplikacji mam
    > informację o tym, że opłata 0 PLN. Dla mnie to niespodzianka, że

    Hm ... nie tylko ten, ale moze lepiej byloby, gdyby nie naliczali
    oplat :-)

    J.

  • 19. Data: 2022-01-25 18:04:58
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 25 stycznia 2022 o 17:39:02 UTC+1 J.F napisał(a):

    > Ale co - twierdzą, ze wysłali, czy wcale nie?

    Twierdzą, że numer jest generowany w momencie personalizacji karty, ale prześledzenie
    czy proces przebiegł prawidłowo prawdopodobnie jest bardzie skomplikowane niż
    zastrzeżenie i zamówienie nowej karty.

    > Chyba standardowe postepowanie ...

    Nie miałem wielu takich sytuacji, ale zastrzeżenie karty zawsze generowało nowy
    numer, chyba że składał dyspozycję o nie wydawaniu nowej karty w miejsce
    zastrzeganej, choć w takim Millennium nie dawało sie tego zrobić we wszystkich
    kanałach (tzn. zastrzeżenia bez wznowienia).

    > Hm ... nie tylko ten, ale moze lepiej byloby, gdyby nie naliczali
    > oplat :-)

    No, wiec najbliższą opłatę mam wyznaczoną na styczeń 2024, w 2022 moge bez
    konsekwencji wyciągać ją tylko na lotniskach :D. Opłata jest pobierana z dołu, ale
    teraz to już chyba standard.

    Zobaczymy czy nowa karta dotrze przed połową lutego.

    MK

  • 20. Data: 2022-01-25 19:25:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 09:04:58 -0800 (PST), Mac Ka wrote:

> [...]
    > ale prześledzenie czy proces przebiegł prawidłowo prawdopodobnie
    > jest bardzie skomplikowane niż zastrzeżenie i zamówienie nowej

    Bardzo mozliwe. Szczegolnie jesli prawie wszystkie znikaja gdzies na
    poczcie.

    > Nie miałem wielu takich sytuacji, ale zastrzeżenie karty zawsze
    > generowało nowy numer, chyba że składał dyspozycję o nie wydawaniu
    > nowej karty w miejsce zastrzeganej,

    Standardowe postepowanie. Pierwsza karte ma ktos obcy,
    a teraz nowa z tym samym numerem?
    To chyba proszenie sie o klopoty.

    Chipowe maja chyba jakies tam dodatkowe numery czy zabezpieczenia,
    ale nie wszystko leci elektronicznie.

    > No, wiec najbliższą opłatę mam wyznaczoną na styczeń 2024, w 2022
    > moge bez konsekwencji wyciągać ją tylko na lotniskach :D. Opłata
    > jest pobierana z dołu, ale teraz to już chyba standard.

    Mnie podobnie santander urzadzil.
    Karta nie dotarla, nowa z nowym numerem ... ale nie ma ustawionego
    sposobu nalicznania oplaty - stara miala, ale ta jest przeciez nowa.
    Tu chyba ostrzegli sami SMS.
    Ale oplate miesieczna za starą pobrali - i potem reklamacje uznali.

    > Zobaczymy czy nowa karta dotrze przed połową lutego.

    Normalnie to pare dni powinno trwac.

    J.