  • 1. Data: 2005-12-23 17:52:52
    Temat: Przeniesienie karty kredytowej w wykonaniu Citibanku
    Od: " Plb" <p...@g...pl>

    Wysłałem do Citka na ich e-mail pytanie, czy istnieje możliwość otrzymania u
    nich karty kredytowej na zasadzie przeniesienia z innego banku.

    Odpowiedź otrzymałem już następnego dnia, ale po prostu mnie powaliła swoją
    trafnością. Otóż dowiedziałem się z niej, że Citibank Handlowy "WYDAJE WŁASNE
    KARTY" i w związku z tym nie ma możliwości przeniesienia do nich karty innego
    banku, lecz trzeba złożyć wniosek o kartę Citibanku...

    Kapitalne! Po raz kolejny widać, że jak bank nie ma czegoś w ofercie, to jego
    pracownik nawet nie potrafi zrozumieć nazwy danej usługi.

    Mam więc do Was pytanie, co mi polecilibyście. Mam kartę w Lukasie, z limitem
    1900 zł, chciałbym otrzymać gdzieś kartę (tylko na podstawie wyciągów z
    dotychczas posiadanej):
    - wypukłą
    - z dostępem przez net
    - z niską opłatą roczną, a najlepiej w pierwszym roku bezpłatnie

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!
    Plb

  • 2. Data: 2005-12-23 18:52:01
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Plb wrote:
> [...]
    > - wypukłą
    > - z dostępem przez net
    > - z niską opłatą roczną, a najlepiej w pierwszym roku bezpłatnie

    Przynajmniej do końca roku w:
    ING (raczej odradzam bo czekam już ponad miesiąc na karty)
    Millenium
    BPH
    Nordea
    InvestBank
    Raiffaisen (25zl/rok)

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2005-12-23 19:47:19
    Od: bob <b...@1...xx>

    Plb napisał:

> [...]
    > - wypukłą
    > - z dostępem przez net
    > - z niską opłatą roczną, a najlepiej w pierwszym roku bezpłatnie

    Akurat ta citkowa nie jest tania - 6 i pól złotego ...
    Smutne, jak wiele zależy od kompetencji pracownika ... to jak z
    lekarzem, albo trafisz na dobrego albo ciebie trafi ...

  • 4. Data: 2005-12-23 19:56:35
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Akurat ta citkowa nie jest tania - 6 i pól złotego ...

    od nowego roku mozna zrezygnowac z pakietu bezpieczenstwa i miec karte
    calkiem za darmo

    > Smutne, jak wiele zależy od kompetencji pracownika ... to jak z
    > lekarzem, albo trafisz na dobrego albo ciebie trafi ...

    akurat to mnie nie dziwi, jesli czegos nie mają w ofercie to dlaczego mają
    znac nomenklature konkurencji ? moze wystarczylo zapytac czy wydadza karte
    na podstawie historii karty kredytowej w innym banku ?

  • 5. Data: 2005-12-23 20:17:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Raiffaisen (25zl/rok)

    Tu nawet zaczalem wypelniac wniosek, az do momentu gdy dotarlem do
    momentu gdzie musialem wypisywac cala historie zatrudnienia. Czy jak sie
    pofatyguje do oddzialu to tez bede musial to wszystko przedstawiac ?
    Przeciez to bezsensu, skoro rezygnuje ze starej karty. W ten sposob to
    moge starej nie zamykac skoro i tak jest koniecznosc przedstawienia tych
    wszystkich papierow. Dodam, ze gotow jestem zlikwidowac dwie swoje KK w
    zamian za jedna z wyzszym limitem (tzn najlepiej aby limit ten wynosil
    karta A + karta B, ale od biedy moze byc troche mniej) bo niestety te
    banki, w ktorych karty posiadam takiej operacji przeprowadzic nie chca.

    Czy w oddziale albo przez telefon, nie przeskocze tych dziwnych procedur
    onlinowych ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos